Aktivity pro dospělé

Přečtěte si jednoduché charakteristiky jednotlivých druhů cvičení a vyberte si:

Orientační pomůcka pro určování úrovně cvičence:

Posilování (doporučujeme od mírně pokročilých)

Dynamické cvičení zaměřené na formování postavy (posílení a prokreslení svalů) prostřednictvím posilovacích cviků zaměřených především na problematické svalové skupiny využívající důmyslných "mučítek" v podobě činek, posilovacích gum, overballů aj..

Dance aerobic (doporučujeme od středně pokročilých)

Aerobní sestavy okořeněné tanečními prvky v rychlém tempu působící především na posílení kardiovaskulárního systému a zvýšení aerobní vytrvalosti, prostě se pořádně vyřádíte, zapotíte a vypilujete ladnost svých pohybů

Posilování na stepech (doporučujeme od středně pokročilých)

Ďábelská kombinace posilovacích cviků a jednoduchých krokových variací na stepu, zlepšíte vytrvalost, koordinaci, prokreslíte svaly.

Aerobic + posilování (doporučujeme od mírně pokročilých)

Nejdřív prostřednictvím jednoduchých krokových sestav posílíte kardiovaskulární systém, poté překvapíte prohřáté svaly sérií chytře cílených posilovacích cviků.

Stepaerobic (doporučujeme od středně pokročilých)

Hravé krokové variace a sestavy cvičené na stepech, doporučujeme nejen pro zvýšení aerobní vytrvalosti, ale také pro posílení především dolních končetin.

Cvičení na fitballech (pro všechny)

Cvičení na velkém balonu, které vás donutí zapojit i svaly, o kterých jste do té doby nevěděli, vaše záda vám poděkují.

Břišní tance (pro všechny)

Břišní tanec vychází z krouživých pohybů pánví, střídá vibrace s plynulým pohybem, má výrazné účinky při gynekologických potížích, dochází ke zpevnění svalstva pánevního dna, odstranění bolesti zad a také psychické relaxaci. Umožňuje ženě vyjádřit svou vlastní osobnost a individuální krásu. Nemusíte být mladá a štíhlá a přesto můžete vypadat dobře.

Rehabilitační cvičení (pro všechny)

Cvičení zaměřené na odstranění svalových dysbalancí pohybového aparátu způsobující např. bolesti zad, vadné držení těla apod., posiluje ochablé a protahuje zkrácené svalové skupiny, zaměřuje se na aktivaci hlubokého stabilizačního systému, centraci klíčových kloubů, zařazena jsou i dechováa relaxační cvičení, využívá fitballů, overballů, posilovacích gum , cvičení vede odborná fyzioterapeutka.

Powerjóga (doporučujeme pro zdravé cvičence, vhodné i pro začátečníky)

Základem cvičení jsou pozice převzaté z jógy vložené do pozdravu slunci, zpracované do dynamičtější a silovější podoby, cvičení, ve kterém se elegantně snoubí síla, duchovno, vytrvalost a pružnost, svaly protáhnete i posílíte, koncentrujete i relaxujete tělo a mysl, cvičení je vhodné pro zdravé cvičence. Cvičí se naboso.

Pilates (pro všechny)

Spojuje prvky klasického rehabilitačního cvičení a východních cvičebních systémů (jóga, taichi), cvičíte plynule ve svém vlastním tempu v rytmu svého dechu, zpevníte svaly, zvýšíte ohebnost, zlepšíte kvalitu dýchání. Cvičí se v ponožkách.

TaiChi (pro všechny)

Cvičení charakterizované jako meditace v pohybu, pohyby cvičené v sestavách jsou plynulé, jemné, bez namáhání, TaiChi vás naučí ovládat vlastní tělo i mysl, má silný vliv na ozdravování lidského organismu. Zklidňující, harmonizující a zdravotní cvičení v jednom.

Speciální nabídka

Cvičení na míru (pro všechny)

Speciálně sestavené cvičení dle konkrétních požadavků pro 1-4 osoby, umožňuje individuální přístup ke klientovi po celou dobu lekce, časová flexibilita cvičení – lze domluvit den a hodinu dle potřeby klienta, klient má při cvičení absolutní soukromí.

Cvičení 2 v 1

Jste aktivní rodič či příbuzný dítěte, které vodíte do zájmového kroužku, kde ztrácíte čas čekáním na židli s kelímkem kávy v ruce? Pak si chcete jít zacvičit, ale nemáte pro změnu kam dát dítě? Změňte to a použijte variantu 2 v 1. Dítě bude např. v malém sále v jazykovém kroužku, vy ve stejném čase absolvujete hodinu cvičení

Doporučujeme

Máte-li jakýkoli zdravotní problém, konzultujte vhodnost cvičení nejprve s lékařem. Nebojte se nás zeptat!

Nezapomeňte

Kvalitní a čistou cvičební obuv, pohodlné oblečení, ručník na podložku a veselou mysl!

(top)

Aktivity pro děti

Naše kroužky jsou zaměřeny na netradiční pojetí tradičních aktivit pro děti, v žádném z našich kroužků děti NESEDÍ, každý lektor zařazuje do svých lekcí cviky zdravotní tělesné výchovy, podporujeme všestrannost.

Aerobic pro děti (7-14 let)

Rytmická a pohybová průprava. Děti si osvojí základní kroky aerobicu. Postupně je spojí do jednoduchých krokových variací a sestav.

Cvičení rodičů a dětí aneb cvičení pro škvrňata a mrňata(1,5 - 3 roky)

Cvičení pro rodiče s dětmi zaměřené na rozvoj pohybového i mentálního vývoje dítěte prostřednictvím říkadel, písniček, pohybových aktivit, děti si zvykají na nové prostředí, nové lidi, výborná průprava pro vstup do mateřské školy. Na cvičení dětí navazuje cvičení pro maminky, hlídání dětí zajištěno!

Angličtina v pohybu (pro děti 5-8 let, 9-11 let)
Němčina v pohybu (pro děti 5-11 let)

Chytrý rodič ví, že investice do jazykových znalostí dětí se samozřejmě vyplatí, k tomu písničky, říkadla, tanečky, cvičení. Kristina prostě ví, jak na to.

Pohybové hry ( pro děti 3-6 let)

Všeobecná pohybová a rytmická průprava pro holčičky i kluky zaměřená na zlepšení pohybové koordinace a správné držení těla, děti se naučí skákat přes švihadlo, házet a chytat míč, základní taneční kroky, váhu, kotoul, budou cvičit s říkankami a hudbou, zpívat, …zkrátka radovat se z pohybu. Děti cvičí bez rodičů.

Těšte se, připravujeme další!

NEZAPOMEŇTE: Čistou obuv! (platí pouze pro cvičení rodičů a dětí a pohybové hry), ostatní aktivity probíhají v ponožkách nebo na boso. Do herny i tělocvičny je možno brát pouze pití s uzavíracím ventilem.

(top)

FunFit, Hodolanská 32, Olomouc, tel.: 587 419 840,mobil: (+420) 731 929 092,
e-mail: funfit@funfit.cz